Az online utazási szakemberekből álló Travel Bird megjelentetett egy kiadványt, amely 470 turista látnivalót rangsorol az alapján, hány úgynevezett "hashtaget" más néven cimkét és megosztást kapott az Instagram képmegosztó platformon.
Az Y-generáció körében népszerű alkalmazás segítségével szerettek volna információt kapni az utazási szokásokról és a népszerű úti célokról.
"Ez a tanulmány áttekintést nyújt az utazási szokásokról és azok közösségi médiában való megjelenésükről. A vélemények és a posztok hasznos információkat tartalmazhatnak a turizmusban dolgozók számára." - mondta Symen Jansma, az Travel Bird alapítója.
A 15-29 éves korosztály 55%-a, a 30-49 évesek 28%-a, 50-64 évesek 11%-a, a 65 éven felüliek 4%-a használja ezt az alkalmazást. A területi eloszlás tekintetében Németországból, Franciaországból és az Egyesült Államokból származik a legtöbb felhasználó.
Több mint 14 millió címkével toronymagasan a kaliforniai Disnyeland győzött, őt követi jóval kevesebbel az Eiffel-torony és a Walt Disney World Floridában. A szomszédos régióból Ausztria került fel többször is a listára, a legjobb helyezést a Wörthi-tóval érte el, mely a 85. helyen landolt a listán.