Ön szerint melyek a legtöbbet posztolt turista látványosságok?

  • hírek
  • 2017.05.13
    12:47
  • Turizmus Online
A Travel Bird új tanulmánya bemutatja a legtöbbet posztolt turista attrakciókat az Instagram képmegosztó portál alapján.

Az online utazási szakemberekből álló Travel Bird megjelentetett egy kiadványt, amely 470 turista látnivalót rangsorol az alapján, hány úgynevezett "hashtaget" más néven cimkét és megosztást kapott az Instagram képmegosztó platformon.

Az Y-generáció körében népszerű alkalmazás segítségével szerettek volna információt kapni az utazási szokásokról és a népszerű úti célokról.

"Ez a tanulmány áttekintést nyújt az utazási szokásokról és azok közösségi médiában való megjelenésükről. A vélemények és a posztok hasznos információkat tartalmazhatnak a turizmusban dolgozók számára." - mondta Symen Jansma, az Travel Bird alapítója.

A 15-29 éves korosztály 55%-a, a 30-49 évesek 28%-a, 50-64 évesek 11%-a, a 65 éven felüliek 4%-a használja ezt az alkalmazást. A területi eloszlás tekintetében Németországból, Franciaországból és az Egyesült Államokból származik a legtöbb felhasználó.

Több mint 14 millió címkével toronymagasan a kaliforniai Disnyeland győzött, őt követi jóval kevesebbel az Eiffel-torony és a Walt Disney World Floridában. A szomszédos régióból Ausztria került fel többször is a listára, a legjobb helyezést a Wörthi-tóval érte el, mely a 85. helyen landolt a listán.