Kaliforniai álom

Bringázás Malibu strandjain a Csendes-óceán mentén, a Catalina-sziget romlatlan bája és egy 18. századi spanyol misszió is helyet kapott a brit The Guardian olvasóinak listáján, amelyen Los Angeles legjobbjait ajánlják.

Kerékpárra fel!

La elsősorban autós városként ismert, végigbiciklizni a tengerparton azonban sokkal pazarabb élményt nyújt. Induljunk Venice Beach-ről és érkezzünk meg a Santa Monica-i rakpartnál. Látványként a kaliforniai strandélet legjavát kapjuk ráadásként. Ha bírjuk még szuflával, kerekezzünk el Malibuig: út közben Santa Monica természeti szépségét és akár delfinekkel is találkozhatunk.

Nevessünk Hollywoodon!

A Hollywood Improv-ban híres komikusokkal és kevésbé ismert stand-upolókkal is találkozhatunk, akik improvizációs estjükkel fergeteges szórakozást kínálnak. Plusz pont az oldott hangulat mellett, hogy nincs tömve turistákkal.

Fedezzük fel Catalina szigetét!

A Los Angelestől 20 mérföldre, azaz kb. egy órára található sziget a világ egyik legromantikusabb helye. A viszonylag érintetlen területen a tenger csodás jkékje fogad, a strand pedig egyáltalán nem zsúfolt, annak ellenére, hogy a szigeten számos program közül választhatunk. Érdemes kipróbálni az üvegfenekű jachtot, amiről megcsodálhatóak a csodás tengeri állatok.

Kilátás Santa Monica mólójáról

Ha már eljutunk egyszer az életben Los Angelesbe, ezt a helyet nem szabad kihagyni! A filmekből ismerős látvány valóban lenyűgöző az óriáskerékkel és a homokos parttal. Nappal élvezhetjük a hegyek és a víz szépségét, míg éjszaka egészen más arcát mutatja a hely: minden fényektől remeg, háttérzeneként pedig a bárokban tartózkodók vidám zaja szolgál.

Üljünk be egy tévéshow-ra!

Amerika a talk show-k fellegvára. Mindenki ismer legalább egy hírességet a televízió világából, és titkon valószínűleg sokan kipróbálnák egyszer, milyen lehet élőben hallgatni Jimmy Fallont. Ha időben foglalunk, erre minden esélyünk megvan.

Egy hely, ahol Amerika történelmének legjobbjaira bukkanhatunk: Laurel Canyon

A Laurel Canyon 1930-as fennállása óta volt már fűszeres, szeszes italt áruló üzlet és kávézó is, és ennek a sokaságnak a hangulata máig visszaköszön. Nagy country zenészek írták itt dalaikat, de Mick Jagger és Davied Bowie is megfordult már az üzletben. A legjobb állítólag csak üldögélni a teraszon, miközben olvagatunk és egy kávét kortyolunk.

Visszaköszön a spanyol építészet

San Juan Capistrano egy igazi, picike spanyol sziget, ahol mintha egy teljesen más kontinensre és időbe érkeztünk volna. A spanyol építészet remekei mellett rengeteg hangulatos bár is vár itt.