Az angol biztosítótársaság, a Get Going az ügyfelek véleménye alapján összeállította a világ 10 legjobb és 10 legrosszabbnak ítélt légitársaság listáját. A felmérésben résztvevők többek között a pontosságot, a biztonságot és a járattörlések számát értékelték.
Az utasok a legjobb véleményt az amerikai GoJet Airlines-ról mondták, amely 10 pontból 8-at ért el és az átlagos késései is maximum 33 percesek voltak.
A második helyen a japán ANA végzett, még a harmadik helyet az Air New Zealand-nak sikerült megszereznie.
A TOP 10-es listán az 5. helyen a Turkish Airlines végzett, a 6. az Emirates, a 7. a KLM, a 10. pedig a Lufthansa lett.
A legrosszabbnak választott légitársaságok listáját a kínai Air China vezeti, amely 10 pontból csak 4-et kapott az értkelőktől, őt követi az Air Asia és a Cobham.
A negatív listán szerepel még a Virgin Atlantic, a JetBlue valamint az Air France is.