Magyarország télen is rengeteg csodával vár

  • itthon
  • 2018.01.19
    17:31
  • szeretlekmagyarorszag.hu
Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban is sok élményt kínál – többek között erről szól a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új, téli belföldi kampánya.

A kampányban az Ügynökség együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), valamint a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ). A kezdeményezéshez eddig országszerte több mint 200 partner csatlakozott, akik „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoztak létre.

Magyarország a téli időszakban is sok élményt kínál az utazni vágyóknak: hazánkban közel 1500 termálkút és több mint 270 féle elismert ásvány- és gyógyvíz van, kétezer éves fürdőkultúránk mellett Magyarország az öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező ország között van a világon.

Így azoknak, akik télen is pihenésre, feltöltődésre, kikapcsolódásra vágynak, érdemes útra kelniük és felfedezniük hazánk különleges fürdőit.

Az MTÜ 2018. január közepén induló kampánya bemutatja egy-egy desztináció főbb egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra, emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

„Azt szeretnénk elérni, hogy télen is merjünk útra kelni, hiszen Magyarország minden évszakban izgalmas és tartalmas lehetőségeket kínál a pihenésre, a feltöltődésre és a kikapcsolódásra. Igaz ez a téli időszakra is” – nyilatkozta a kampány kapcsán Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ a kampányban együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, valamint a Magyar Fürdőszövetséggel is, oly módon, hogy a szövetségek tagjai csatlakozhattak a kampányhoz. A csatlakozott fürdők és vendéglátóhelyek „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot kínálnak 2018. január 15. – február 15. között. Az ajánlatok téli rekreációhoz kapcsolódó árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat biztosítanak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

Az egy hónapon át tartó kampány fő célja, hogy a szezonalitás csökkenjen, azaz télen is minél többen fedezzék fel azt, hogy milyen csodálatos hely Magyarország.

Az MTÜ felkérésére Epres Panni manöken és Benedek Tibor háromszoros olimpiai bajnok kampányarcként csatlakoztak a programhoz. Epres Panni elmondta: „Az elmúlt évtizedekben a munkánk miatt és az utazás szeretete miatt is bejártuk a fél világot és csodás tájakat láttunk. Azonban semmihez nem hasonlítható hazaérni... átmenni a Lánchídon vagy leérni a Balatonra mindennél szebb látvány és érzés.”

A kampányhoz kisfilm is készült, amely három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – forgott annak érdekében, hogy bemutassa: hazánk négy évszakos úti cél, a lehetőségek éppoly színesek, mint nyáron, ősszel vagy tavasszal. A film zenéje ismerősen csenghet: az MTÜ tavalyi belföldi kampányainak „Minden veled” című dala most is szerepet kapott, de ezúttal Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnőjének előadásában.

A kisfilm is elérhető a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon, ahol részletes információk találhatóak az egyes kiemelt desztinációs téli feltöltődéshez kapcsolódó attrakcióiról, legendás gyógyfürdőinkről és a hozzájuk kapcsolódó legendákról is.

Legfrissebb