A diszkont légitársaság december közepétől Dortmundba, Bázelbe, Doncaster/Sheffieldbe és Barcelonába, jövő év március végével pedig Lárnakára, Palma de Mallorcára és Máltára is indít járatokat. Emellett heti kettőről háromra sűríti a párizsi és Tel Aviv-i heti járatok számát is.
Váradi József vezérigazgató elmondása szerint Debrecen nagyon kedvező helyzetbe került azzal, hogy a Ryanair bezárta nagyváradi bázisát, ezzel a repülőtér olyan pályára került, ami képes lesz a régió fejlődését előre mozdítani. Debrecenből a járatok elindulását követően 14 úticél lesz elérhető 11 országban. A Wizz Air 17 hét alatt 21 repülőgépet vesz át, 70 új útvonalat indít és 700 járattal növeli a kapacitást. A légitársaság éves gördülő utasforgalma idén áprilisra meghaladta a 30 milliót, hálózata pedig a legkiterjedtebb Európában: 44 ország 141 célállomására repülnek 600 útvonalon.
A Wizz Air londoni bázisrepülőterén, Lutonban a szakszervezetek május 25. és 30. között sztrájkot helyeztek kilátásba. Ezzel kapcsolatban Váradi József az MTI kérdésére válaszolva elmondta, folyamatosan tárgyalnak a repülőtérrel, de sztrájk esetén járatkésésekre és járattörlésre is számítani lehet a Wizz Air hálózatában. Papp László, Debrecen polgármestere a sajtótájékoztatón azt mondta, hét évvel ezelőtt, a Wizz Air járat- és bázisnyitása előtt a repülőtéren 47 ezer utast kezeltek, 2017-ben ez a szám 318 ezerre növekedett. Szerinte az új járatoknak köszönhetően 2019 év végére akár 600 ezerre is növekedhet a repülőtér utasforgalma. Ezzel Debrecenbe kerül a régió légiközlekedési súlypontja. A repülőtér teljesítménye nagy hatással van a régió gazdaságára, 2015 és 2018 között közel 5 ezer új munkahely jött létre a városban és 160 milliárd forint külföldi működő tőke érkezett a régióba. A repülőtér fejlesztése is folytatódik, a 2-es szintű, nagyobb biztonságot és pontosságot adó műszeres leszállító berendezés (ILS II) telepítésre már elkezdődött, várhatóan 2019 év végén helyezik üzembe, a teljes bekerülési költség 1,3 milliárd forint.